Translate

24 June 2015

Tuduh Saya Sebar Gambar Separuh Bogel Tasha Shila Adalah Melampau - Penyanyi Kaka Azraff

Tuduh Saya Sebar Gambar Separuh Bogel Tasha Shila Adalah Melampau - Kaka Azraff




Hanya kerana dirinya pernah dikaitkan sebagai orang ketiga dalam percintaan Tasha Shila dan Hans Wong, penyanyi Kaka Azraff kemudiannya dituduh sebagai dalang yang menyebarkan gambar separuh bogel yang didakwa milik pelakon wanita berkenaan.

Kaka menyifatkan segala tuduhan itu sebagai melampau dan tidak terfikir untuk dilakukan sama sekali.

Malah dia turut bersimpati dengan nasib yang menimpa Tasha.

"Mengaitkan diri saya dengan penyebaran foto terbabit sememangnya satu fitnah terlampau. Saya sangat marah pada orang yang menyebarkan gambar itu. Gara gara dirinya, nama saya terpalit sama sedangkan saya tidak tahu menahu langsung tentang hal ini.

"Saya sebenarnya marah sangat pada penyebar gambar itu. Individu itu memang jahat dan kejam. Saya faham akan keadaan yang dialami, malah saya turut bersimpati atas apa yang terjadi," katanya sebagaimana memetik Beautifulnara.

Baru-baru ini gambar separuh bogel yang didakwa milik Tasha Shila tersebar di laman sosial. Pelakon berkenaan sudah membuat laporan polis dan mahu individu yang terbabit segera ditangkap. -Siakapkeli.my

Popular Posts - Last 7 days

Popular Posts - Last 30 days

Blog Archive

LIVE VISITOR TRAFFIC FEED